Potravinový marketing alebo ako oblbnúť zákazníka

thumbnail

Zatiaľ bez jedla fungovať naše telo nevie. Teda, čítala som už nejaké články o jogínoch, ktorí to už zvládajú. Ale my zatiaľ nie. Najhoršie  na celej veci je fakt, že drobní podnikatelia, tí poctiví, ktorí ponúkali oveľa zdravšie, "poctivejšie" produkty, boli obludnými reťazcami úplne zlikvidovaní. A na tých, ktorých nájdete ešte po miestnych trhoch, šijú blbé pravidlá a zákony, takže možno ani tí veľmi dlho nevydržia alebo množstvá, ktoré ponúkajú, nedokážu veľakrát pokryť dopyt. Nuž, sem až došla naša spoločnosť, ktorej normy v potravinárstve boli kedysi takmer najtvrdšie. Keď mlieko, keď ste nechali odstáť, vznikla vám nenormálne chutná smotana. Dnes vám zostane navrchu len hnusný, kyslý grc (ospravedlňujem sa za výraz, ale iba ten to presne vystihuje).  Prečítate si síce, že v Tescu bol zistený taký a taký nedostatok (niekedy sa človeku žalúdok pretočí aj na trikrát z toho), ale Tesco šantí ďalej. A prečo by aj nie? Veď čo je pre Tesco nejaká smiešna pokuta? Ako zákazník som už dávno spozornela. Nakupujem u drobných podnikateľov, ktorí ponúkajú slovenské výrobky. Sledujem pozorne štítky na tom, čo kupujem. A mäso v reťazcoch nekúpim, ani keby bolo posledné na svete. Netvrdím, že je všetko také ideálne, iba som zostala naozaj oveľa pozornejší spotrebiteľ. Už si nenechávam masírovať mozog "bomba cenami akcií",  ani krásnym obalom. Veľa druhov potravín som zo svojho jedálnička vylúčila a zistila som, že sa tak fungovať dá. Dokonca som už zistila, že si viem upiecť doma, v elektrickej rúre, výborný chlieb.  Viem, že ja Kauflandu, ani Tescu, ako zákazník chýbať nebudem. Ale........k jednej kvapke vody sa pridá druhá, tretia.......a pohár je plný. Veľmi si želám, aby "miláčik" mal naozaj pravú smotanovú chuť, ako to bolo kedysi, aby paradajka bola paradajka a nie iba niečo červené neidentifikovateľnej chuti........ 

Autor: Inka Janotková

Zdieľaj tento článok

Páči sa Vám Pán Občan?


Chceme MIER, pridaj sa >

Čo si o tom myslíte? komentujte :)