Bývalý pilot CIA: Neboli to lietadlá, čo zbúrali mrakodrapy WTC

thumbnail

Bývalý pilot CIA čestne vyhlásil, že 11. septembra nezasiahli Svetové obchodné centrum žiadne lietadlá, pretože to bolo fyzikálne nemožné.

John Lear, syn vynálezcu Billa Leara, poskytol odborný posudok, že je fyzikálne nemožné, aby Boeing 767 (rokmi AA 11 a UAL 175) zasiahol mrakodrapy "Dvojičky" 11. septembra 2001, najmä keď ich mali riadiť neskúsení piloti. Vo svojom vyhlásení pre súdne konanie uvádza:

"Žiaden dopravný Boeing 767 nezasiahol Dvojčatá, ako podvodne vyhlásila americká vláda, médiá, NIST (Národný inštitút štandardov a technológie pri ministerstve obchodu USA) a ich dodávatelia".

"Žiadne takéto nehody sa nestali, pretože sú fyzikálne nemožné, ako boli popísané, z nasledujúcich dôvodov: v prípade UAL 175, ktorý mieril proti južnej veži, skutočný Boeing 767 by sa začal teleskopicky rúcať, keby jeho špica narazila do 14 palcových oceľových stĺpov (35 cm) ... Vertikálne a horizontálne chvostové časti by boli okamžite oddelené od lietadla, narazili by do oceľových boxových stĺpov a spadli by na zem ... Motory by po náraze na oceľové stĺpy udržali svoj základný tvar, buď by spadli na zem, alebo by boli objavené v troskách zrútených budov. Žiadny Boeing 767 by nedosiahol rýchlosť 870 km / hod (540 mph) vo výške 330 metrov nad morom ...

- Turbínová časť motora nie je vyvinutá tak, aby absorbovala taký objem hustého vzduchu v tejto výške a pri tejto rýchlosti
- Časť domnelého vonkajšieho trupu obsahujúca 3 alebo 4 okenné prierezy nezodpovedá lietadlu, ktoré vrazilo do 14 palcových boxových oceľových stĺpov, rýchlosťou vyššou ako 800 km / hod. Zmačkali by sa.
- Žiadna významná časť Boeingu 767 alebo motor by nemohli preniknúť 35 centimetrovými oceľovými stĺpmi a 11,3 metra za mohutné jadro veže, bez toho, aby časť spadla na zem.

Trosky by mali obsahovať veľké časti Boeingu 767, vrátane jadier troch motorov o váhe približne 4 ton, ktoré nemohli zmiznúť. Ale doteraz neexistuje žiadny dôkaz, že veľké súčasti štruktúry lietadiel boli vo WTC nájdené. Je nemožné, aby toto lietadlo kompletne zmizlo. "

Spor Morgana Reynoldsa

Čestné vyhlásenie, datované 28. januára 2014, je uložené u Obvodného súdu USA v Južnom okrese New Yorku ako časť súdneho sporu, ktorý vedie Morgan Reynolds. Bývalý vedúci ekonóm za vlády Georgea W. Busha podal oficiálnu žiadosť o opravu k NIST, v ktorej vyjadril svoje presvedčenie, že do Obchodného centra nenarazili komerčné dopravné lietadlá.

Hoci Hnutie za pravdu o 11. septembri pôvodne teóriu "bez lietadiel" odmietalo ako príliš podivnú, po všetkých vedeckých a racionálnych analýzach začína byť široko uznávaná, pretože vysvetľuje zhromaždené dôkazy. Na rozdiel od iných foriem stanovísk, vyhlásenie sa stáva pravdou podľa zákona, ak nie je vyvrátené. Teraz je k dispozícii kritikom tejto teórie, aby predložili svoje dôkazy a analýzy, aby toto stanovisko bod po bode vyvrátili. Ak to neurobia, alebo nedokážu, potom bude Vláda USA povinná uznať, že správa komisie 11. septembra je chybná.

Skúsený pilot CIA

Lear, 65-ročný letecký kapitán a bývalý pilot CIA, ktorý nalietal viac ako 19 000 hodín, tiež upozornil na neskúsenosť pilotov, ktorí údajne lietadlá riadili: "Údajný kontrolovaný zostup na New York v relatívne priamom kurze pilotom začiatočníkom je extrémne nepravdepodobný kvôli náročnému udržiavaniu smeru, miere zostupu a zostupovej rýchlosti v rámci parametrov kontrolovaného letu. Aby Pilot dokázal interpretovať údaje na monitore Elektronického letového informačného systému, musí byť vysoko kvalifikovaný, čo žiadny z únoscov nebol ani k tomu nemali príslušný výcvik, aby mohol použiť jeho riadenie, vrátane krídeliek (Aileron), smerového kormidla, spojlerov a plynu, aby ovplyvnili, riadili a udržiavali zostup.

Lear podľa svojho čestného vyhlásenia lietal na 100 rôznych typoch lietadiel počas 40-ročnej praxe a je držiteľom viacerých pilotných certifikátov FAA (Federálne letecké velenie) než ktorýkoľvek iný vojenský pilot. Pilotoval tajné misie pre CIA do juhovýchodnej Ázie, východnej Európy, na Stredný východ a do Afriky v rokoch 1967 až 1983, potom pracoval niekoľko rokov na obchodných linkách ako kapitán, kontrolór a inštruktor.

Lear považuje lietadlá, ktoré boli nafilmované počas útoku na New York, za sofistikované hologramy, ktoré vytvorila americká armáda resp. americké tajné služby.

zdroj: svetkolemnas.cz

VIDEO:

Zdieľaj tento článok

Páči sa Vám Pán Občan?


Chceme MIER, pridaj sa >

Čo si o tom myslíte? komentujte :)